Mikromarc websøk

En barnehage til begjær: å gi form til barnehagens innhold
Hugselista er tom
Vis
Forfattar
Tittel
  • En barnehage til begjær: å gi form til barnehagens innhold
Språk
  • Språk: nob.
Hylle
  • 372.21 H
Klassifikasjon
Emne
År
  • cop. 2016
Noter
  • Boken presenterer ideen om å estetisere pedagogikken ved å ta formmessige grep om barnehagens innhold. Sentrale elementer for denne estetiseringen er barnehagens fysiske miljø og rammer, samt en bred språkforståelse der et mangfold av uttrykksmedier er representert. Boken beskriver arbeidsmåter, perspektiver, form og innhold som er relevante for barnehagens overordnede intensjoner og flerfaglige praksis. Målet er å bygge en formmessig og estetisk bro på tvers av barnehagens og barnehagelærerutdanningens flerfaglige perspektiver og virksomhet. Boken er rettet mot barnehagelærere og barnehagelærerstudenter. Omtalen er utarbeidet av BS.
ISBN
  • 978-82-450-1553-9
Tilgjengelege
  • 1/1
Lånarar på venteliste
  • 0 (0)
*000     nam a22     4c 4500
*001138458
*00520211012104044.0
*007t|
*008      b||||||||xx ||||e     |||||0 nob|d
*019  $bl
*020  $a978-82-450-1553-9$qh.$cNkr 309.00
*035  $a(BIBBI)0463884
*08204$qNO-OsBA$a372.21$223/nor
*090  $c372.21$dH
*1001 $aHansson, Hege$jn.
*24513$aEn barnehage til begjær$bå gi form til barnehagens innhold$cHege Hansson
*260  $aBergen$bFagbokforl.$ccop. 2016
*300  $a213 s.$bkol. ill.
*336  $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337  $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338  $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*5058 $aHar bibliografi
*5208 $aBoken presenterer ideen om å estetisere pedagogikken ved å ta formmessige grep om barnehagens innhold. Sentrale elementer for denne estetiseringen er barnehagens fysiske miljø og rammer, samt en bred språkforståelse der et mangfold av uttrykksmedier er representert. Boken beskriver arbeidsmåter, perspektiver, form og innhold som er relevante for barnehagens overordnede intensjoner og flerfaglige praksis. Målet er å bygge en formmessig og estetisk bro på tvers av barnehagens og barnehagelærerutdanningens flerfaglige perspektiver og virksomhet. Boken er rettet mot barnehagelærere og barnehagelærerstudenter. Omtalen er utarbeidet av BS.
*65017$aBarnehagepedagogikk$2BS
*950  $aBarnehager$xUndervisning$zBarnehagepedagogikk$9nor
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her For å bli den første til å gje di meining
Vis
Lukk
Send til
Eks. namnStatusForfallsdatoHører tilHylle
16/545Tilgjengeleg Osterøy bibliotekPedagogikk