Forfattar
Tittel Tallglede: en side om hvert tall 1-100
Medansvarleg
Språk
Hylle
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Her kan man lære tallene fra 1 til 100, en side for hvert tall. Hvert tall er illustrert med antall prikker tallet representerer i et rutemønster med plass til 100 prikker. I tillegg blir hvert tall vist med regneoppgaver, bilder og ting som er relatert til tallet som f.eks.: i naturen, i kroppen, hjemme, i maten, i byen osv. Boka er rikt illustrert med fargesterke tegninger og tekst som forteller om fenomener tilknyttet det enkelte tallet. Faktabok for førskolebarn/småskoletrinnet.
ISBN
Tilgjengelege
Lånarar på venteliste
*00001136nam a22002054c 4500
*00179979
*00520211203123136.0
*007t|
*008100901b2010||||xx ||||j |||||0 nob|d
*019 $aa,b$bl
*020 $a978-82-573-2055-3$qib.$cNkr 249.00
*035 $a(BIBBI)0256991
*082 4$qNO-OsBA$a513 $25
*090 $ba,bq$c513 $dL
*1001 $aLandsem, Inger$d1950-$jn.
*24510$aTallglede$ben side om hvert tall 1-100$cInger Landsem, Gunnar Nordberg
*260 $aOslo$bKunnskapsforl.$ccop. 2010
*300 $a[102] s.$bkol. ill.
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*385 $mAldersgruppe$a3-5 år$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1001$2nortarget
*385 $mAldersgruppe$a6-8 år$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1002$2nortarget
*5208 $aHer kan man lære tallene fra 1 til 100, en side for hvert tall. Hvert tall er illustrert med antall prikker tallet representerer i et rutemønster med plass til 100 prikker. I tillegg blir hvert tall vist med regneoppgaver, bilder og ting som er relatert til tallet som f.eks.: i naturen, i kroppen, hjemme, i maten, i byen osv. Boka er rikt illustrert med fargesterke tegninger og tekst som forteller om fenomener tilknyttet det enkelte tallet. Faktabok for førskolebarn/småskoletrinnet.
*65017$aTall$2BS
*65017$aTal$2BS
*700 $aNordberg, Gunnar$emedforfatter$4aut$jn.
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her
For å bli den første til å gje di meining