Mikromarc websøk

   
En Barnehage for alle
Hugselista er tom
Vis
Tittel
  • En Barnehage for alle
Medansvarleg
Språk
  • Språk: nob.
Hylle
  • 371.9 Spes.saml
Klassifikasjon
Emne
År
  • cop. 2014
Noter
  • I samfunnet vårt er idealet en barnehage med rom for alle, hvor barn med ulike forutsetninger og behov skal ha et likeverdig tilbud. Mangfoldet blant barna forutsetter høy kvalitet på barnehagetilbudet, noe som i stor grad beror på et godt kvalifisert personale. Denne boken er inndelt i fire hoveddeler. I første del gis et historisk tilbakeblikk på tiltak for barn med særskilte behov, og en omtale av dagens barnehage med idealet om rom for alle med inkludering som overordnet målsetting. I den andre delen står ansvar og arbeidsoppgaver for familien og det profesjonelle hjelpeapparatet i sentrum. Den tredje delen har fokus på barn som av ulike grunner har behov for særskilt hjelp og støtte i barnehagen. Del fire omhandler innhold og arbeidsmåter i en inkluderende barnehage. Boken retter seg mot studenter i førskoleutdanningen og ansatte i barnehager, helsestasjoner, barnevern og PP-tjeneste.
ISBN
  • 978-82-15-02401-1
Tilgjengelege
  • 0/1
Lånarar på venteliste
  • 1 (0)
*00001680nam a22002534c 4500
*001159116
*00520211012104044.0
*007t|
*008      b||||||||xx ||||e     |||||0 nob|d
*019  $bl
*020  $a978-82-15-02401-1$qh.$cNkr 449.00
*035  $a(BIBBI)0415908
*082 4$qNO-OsBA$a371.9$25
*082 4$qNO-OsBA$a372.21$25
*090  $a371.9 Spes.saml
*24503$aEn Barnehage for alle$cPalma Sjøvik (red.)
*250  $a3. utg.
*260  $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2014
*300  $a379 s.
*336  $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337  $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338  $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*500  $a1. utg. 2002
*5058 $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, innholdsfortegnelse, noter
*5208 $aI samfunnet vårt er idealet en barnehage med rom for alle, hvor barn med ulike forutsetninger og behov skal ha et likeverdig tilbud. Mangfoldet blant barna forutsetter høy kvalitet på barnehagetilbudet, noe som i stor grad beror på et godt kvalifisert personale. Denne boken er inndelt i fire hoveddeler. I første del gis et historisk tilbakeblikk på tiltak for barn med særskilte behov, og en omtale av dagens barnehage med idealet om rom for alle med inkludering som overordnet målsetting. I den andre delen står ansvar og arbeidsoppgaver for familien og det profesjonelle hjelpeapparatet i sentrum. Den tredje delen har fokus på barn som av ulike grunner har behov for særskilt hjelp og støtte i barnehagen. Del fire omhandler innhold og arbeidsmåter i en inkluderende barnehage. Boken retter seg mot studenter i førskoleutdanningen og ansatte i barnehager, helsestasjoner, barnevern og PP-tjeneste.
*65017$aSpesialpedagogikk$2BS$2BS
*65027$aBarnehager$2BS$2BS
*65027$aBarnehagar$2BS$2BS
*700  $aSjøvik, Palma$d1932-$eredaktør$4edt$jn.
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her For å bli den første til å gje di meining
Vis
Lukk
Send til
Eks. namnStatusForfallsdatoHører tilHylle
Ex1På reservert-hylla Masfjorden folkebibliotek371.9 Spes.saml