Forfattar
Tittel Tilpasset opplæring og individuelle opplæringsplaner: tilfredsstillende læringsutbytte for alle elever!
Medansvarleg
Språk
Hylle
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Hva er egentlig inkludering i praksis? Denne boken handler om hva en inkluderende skole er, og hvordan tilpasset opplæring kan fremme læring for elever som strever med det faglige. Forfatterne presenterer forskning om hva som har positiv læringseffekt, og drøfter ulike perspektiver på læringsproblemer. De drøfter videre hvordan PP-tjenesten sammen med skolen kan bidra til å forbedre opplæringen av elever som ikke har forsvarlig utbytte av ordinær undervisning, skisserer hva en individuell opplæringsplan bør inneholde og viser hvordan denne kan bli et aktivt pedagogisk verktøy for læreren.
ISBN
Tilgjengelege
Lånarar på venteliste
*00001477 am a2200241uc 4500
*001130764
*00520211203123151.0
*007t|
*008 b||||||||xx ||||e |||||0 nob|d
*019 $bl
*020 $a978-82-05-47366-9$qh.$cNkr 260.00
*035 $a(BIBBI)0429853
*082 4$qNO-OsBA$a371.394$25
*090 $a364.394
*1001 $aNordahl, Thomas$d1958-$jn.
*24510$aTilpasset opplæring og individuelle opplæringsplaner$btilfredsstillende læringsutbytte for alle elever!$cThomas Nordahl og Terje Overland
*260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2015
*300 $a138 s.$bfig.
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, register
*5208 $aHva er egentlig inkludering i praksis? Denne boken handler om hva en inkluderende skole er, og hvordan tilpasset opplæring kan fremme læring for elever som strever med det faglige. Forfatterne presenterer forskning om hva som har positiv læringseffekt, og drøfter ulike perspektiver på læringsproblemer. De drøfter videre hvordan PP-tjenesten sammen med skolen kan bidra til å forbedre opplæringen av elever som ikke har forsvarlig utbytte av ordinær undervisning, skisserer hva en individuell opplæringsplan bør inneholde og viser hvordan denne kan bli et aktivt pedagogisk verktøy for læreren.
*65017$aDifferensiert undervisning$2BS
*700 $aOverland, Terje$d1940-$emedforfatter$4aut$jn.
*950 $aTilpassa opplæring$zDifferensiert undervisning$9nno
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her
For å bli den første til å gje di meining