Alver bibliotek

Barne- og ungdomspsykologi: typisk og atypisk utvikling
Hugselista er tom
Vis
Forfattar
Tittel
  • Barne- og ungdomspsykologi: typisk og atypisk utvikling
Språk
  • Språk: nob.
Hylle
  • q155 T
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2019
Noter
  • Boka er en innføring i menneskets utvikling fra unnfangelse til tidlig voksen alder. Utviklingspsykologiske fenomener blir forklart gjennom biologiske, sosiale og kulturelle perspektiver. Boka gir et bilde av hvordan barn og ungdommer på ulike aldersnivå tenker, føler og handler. Den gir informasjon om sansemessige, fysiske og kognitive funksjonshemminger og belyser konsekvensene disse funksjonshemningene og vanskene kan få på ulike utviklingsområder. Boka regnes som et nytt standardverk i utviklingspsykologien. Grunnlaget boka bygger er internasjonal forskning og den nye kunnskapen som har kommet fram på 2000-tallet. Den inneholder alle utviklingspsykologiens hovedområder som er aldersmessig ordnet innenfor hvert kapitel. Boka har ordforklaringer og engelsk-norsk ordliste. Omtalen er utarbeidet av BS.
ISBN
  • 978-82-05-47451-2
Tilgjengelege
  • 0/0
Lånarar på venteliste
  • 0 (0)
*000     aam a22     4c 4500
*001159289
*00520211012103945.0
*007t|
*008190723b||||||||xx ||||e     |||||0 nob|d
*019  $bl
*020  $a978-82-05-47451-2$qheftet$cNkr 649.00
*035  $a(BIBBI)0566984
*08204$qNO-OsBA$a155$223/nor
*090  $bq$c155$dT
*1001 $aTetzchner, Stephen von$d1946-$jn.
*24510$aBarne- og ungdomspsykologi$btypisk og atypisk utvikling$cStephen von Tetzchner
*250  $a1. utgave
*260  $aOslo$bGyldendal$c2019
*300  $a440 sider, 28 sider, 105 sider, 8 sider
*336  $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337  $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338  $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*5058 $aHar bibliografi, ordliste, register, sammendrag
*5208 $aBoka er en innføring i menneskets utvikling fra unnfangelse til tidlig voksen alder. Utviklingspsykologiske fenomener blir forklart gjennom biologiske, sosiale og kulturelle perspektiver. Boka gir et bilde av hvordan barn og ungdommer på ulike aldersnivå tenker, føler og handler. Den gir informasjon om sansemessige, fysiske og kognitive funksjonshemminger og belyser konsekvensene disse funksjonshemningene og vanskene kan få på ulike utviklingsområder. Boka regnes som et nytt standardverk i utviklingspsykologien. Grunnlaget boka bygger er internasjonal forskning og den nye kunnskapen som har kommet fram på 2000-tallet. Den inneholder alle utviklingspsykologiens hovedområder som er aldersmessig ordnet innenfor hvert kapitel. Boka har ordforklaringer og engelsk-norsk ordliste. Omtalen er utarbeidet av BS.
*65017$aUtviklingspsykologi$2BS
*950  $aGenetisk psykologi$zUtviklingspsykologi$9nor
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her For å bli den første til å gje di meining
Vis
Lukk
Send til