Mikromarc websøk

Kultur for tilpasset opplæring: skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid
Hugselista er tom
Vis
Forfattar
Tittel
  • Kultur for tilpasset opplæring: skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid
Medansvarleg
Språk
  • Språk: nob.
Hylle
  • 371.394 B
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2018
Noter
  • Norsk skole skal være en skole for alle - en inkluderende skole. «Kultur for tilpasset opplæring» handler om skolers kultur for å utvikle tilpasset opplæring og spesialundervisning. Den retter oppmerksomheten mot tilrettelegging for læring for alle elever, med deres ulike evner og forutsetninger. Boken har tre deltemaer som står i fokus: skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid; der hvert deltema har egne kapitler. Samtlige kapitler belyser temaene med relevans for tilpasset opplæring og spesialundervisning. Boken henvender seg hovedsakelig mot lærere og skoleledere, fagpersoner og studenter i pedagogiske og spesialpedagogiske utdanninger.
ISBN
  • 978-82-02-41899-1
Tilgjengelege
  • 0/0
Lånarar på venteliste
  • 0 (0)
*00001626nam a22002654c 4500
*001154010
*00520211203122936.0
*007t|
*008      b||||||||xx ||||e     |||||0 nob|d
*019  $bl
*020  $a978-82-02-41899-1$qh.$cNkr 329.00
*035  $a(BIBBI)0446085
*082 4$qNO-OsBA$a371.394$25
*090  $c371.394$dB
*1001 $aBuli-Holmberg, Jorun$d1951-$jn.
*24510$aKultur for tilpasset opplæring$bskolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid$cJorun Buli-Holmberg, Sven Nilsen, Kjell Skogen
*250  $a2. oppl.
*260  $a[Oslo]$bCappelen Damm akademisk$c2018
*300  $a169 s.
*336  $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337  $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338  $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*500  $a1. oppl: 2015
*5058 $aHar bibliografi
*5208 $aNorsk skole skal være en skole for alle - en inkluderende skole. «Kultur for tilpasset opplæring» handler om skolers kultur for å utvikle tilpasset opplæring og spesialundervisning. Den retter oppmerksomheten mot tilrettelegging for læring for alle elever, med deres ulike evner og forutsetninger. Boken har tre deltemaer som står i fokus: skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid; der hvert deltema har egne kapitler. Samtlige kapitler belyser temaene med relevans for tilpasset opplæring og spesialundervisning. Boken henvender seg hovedsakelig mot lærere og skoleledere, fagpersoner og studenter i pedagogiske og spesialpedagogiske utdanninger.
*65017$aSpesialpedagogikk$2BS$2BS
*65017$aTilpassa opplæring$2BS$2BS
*700  $aNilsen, Sven$emedforfatter$4aut$jn.
*700  $aSkogen, Kjell$d1939-$emedforfatter$4aut$jn.
*900  $aHolmberg, Jorun Buli-$zBuli-Holmberg, Jorun$9nor
*950  $aDifferensiert undervisning$zTilpassa opplæring$9nno
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her For å bli den første til å gje di meining
Vis
Lukk
Send til