Tittel Veier til språk: i barnehagen
Medansvarleg
Språk
Hylle
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Denne boken gir en helhetlig tilnærming til språklæring og tar for seg verbalspråk, kroppsspråk, sang, musikk, bevegelse og bruk av litteratur som mulige veier til språktilegnelse for barn. Barn er også viktige forbilder og kommunikasjonspartnere for hverandre. Noen av kapittelforfatterne konsentrerer seg eksplisitt om språket som sådan, mens andre ser samhandling i uformelle situasjoner som viktige forutsetninger for språktilegnelse. Kapitlene omhandler både første- og andrespråkslæring. Omtalen er utarbeidet av BS.
ISBN
Tilgjengelege
Lånarar på venteliste
*000 aam a22 4c 4500
*001150936
*00520211203123207.0
*007t|
*008 b||||||||xx ||||e |||||0 mul|d
*019 $bl
*020 $a978-82-15-02883-5$qh.$cNkr 369.00
*035 $a(BIBBI)0527008
*041 $anob$anno
*08204$qNO-OsBA$a372.6044$223/nor
*090 $c372.6$dV
*24500$aVeier til språk$bi barnehagen$cSonja Kibsgaard (red.)
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c2018
*300 $a223 s.$bfig.
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*5058 $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, noter, register
*5208 $aDenne boken gir en helhetlig tilnærming til språklæring og tar for seg verbalspråk, kroppsspråk, sang, musikk, bevegelse og bruk av litteratur som mulige veier til språktilegnelse for barn. Barn er også viktige forbilder og kommunikasjonspartnere for hverandre. Noen av kapittelforfatterne konsentrerer seg eksplisitt om språket som sådan, mens andre ser samhandling i uformelle situasjoner som viktige forutsetninger for språktilegnelse. Kapitlene omhandler både første- og andrespråkslæring. Omtalen er utarbeidet av BS.
*546 $aTekst på bokmål og nynorsk
*65017$aSpråk$xUndervisning$gfør- og barneskolen$2BS
*65027$aSpråktilegnelse$2BS
*65027$aSpråktilegning$2BS
*700 $aKibsgaard, Sonja$d1951-$eredaktør$4edt$jn.
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her
For å bli den første til å gje di meining