Forfattar
Tittel
Språk
Hylle
Klassifikasjon
Emne
År
Noter En gutt klatrer inn i en bok, og prøver å finne ut hva den handler om. Men det er lettere sagt enn gjort, her har både lyset gått og sider er revet ut, noen sider er for korte og andre steder kommer bokstavene hulter til bulter. Og verre blir det når han får kjeft av leseren for å stå i veien. Han må prøve å finne ut av bokas handling. Dette er en leken og fabulerende metabok om ingen ting. Billedbok for førskolebarn/småskoletrinnet.
ISBN
Tilgjengelege
Lånarar på venteliste
*00001089nam a22002294c 4500
*00186199
*00520211012104143.0
*007t|
*008 b2012||||xx ||||j |||||1 nob|d
*019 $aa,b$bl$dB$etd
*020 $a978-82-02-36967-5$qib.$cNkr 249.00
*035 $a(BIBBI)0277290
*041 $heng
*082 4$qNO-OsBA$a418.4$25
*090 $abl/ a, b
*1000 $aEstes, Max$d1977-$jam.
*24510$aHva handler den om?$cMax Estes
*260 $a[Oslo]$bCappelen Damm$c2012
*300 $a[36] s.$bkol. ill.
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*385 $mAldersgruppe$a3-5 år$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1001$2nortarget
*385 $mAldersgruppe$a6-8 år$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1002$2nortarget
*385 $mGruppe med spesielle behov$aLeselig skrift$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1009$2nortarget
*500 $aKatalogisert etter omslaget
*5208 $aEn gutt klatrer inn i en bok, og prøver å finne ut hva den handler om. Men det er lettere sagt enn gjort, her har både lyset gått og sider er revet ut, noen sider er for korte og andre steder kommer bokstavene hulter til bulter. Og verre blir det når han får kjeft av leseren for å stå i veien. Han må prøve å finne ut av bokas handling. Dette er en leken og fabulerende metabok om ingen ting. Billedbok for førskolebarn/småskoletrinnet.
*5218 $aGod, leselig skrift
*650 7$aLesing$xBiletbøker$2BS
*650 7$aLesing$xBilledbøker$2BS
*655 7$aBildebok$2norvok
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her
For å bli den første til å gje di meining