Forfattar
Tittel Leseforståelse: lesestrategier og studieteknikk for de første skoleårene
Språk
Hylle
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boka gir en oversikt over aktuell leseforskning og hvilke tiltak som kan settes inn tidlig for å utvikle en dyp leseforståelse. Lærerens aktive undervisning og veiledende rolle er helt fra førskolen av avgjørende for elevenes fremtidige leseforstålelse. Det gjøres rede for tre forskningsbaserte modeller med dokumentert langsiktig effekt. Videre presenteres et stort antall ulike anvendelsesmodeller.
ISBN
Tilgjengelege
Lånarar på venteliste
*00001225nam a22002414c 4500
*00182691
*00520211203122943.0
*007t|
*008110513b2010||||xx ||||e |||||0 nob|d
*019 $bl
*020 $a978-82-7522-378-2$qh.$cNkr 340.00
*035 $a(BIBBI)0263878
*041 $hswe
*082 4$qNO-OsBA$a372.41$25
*090 $c372.41$dW
*1001 $aWestlund, Barbro$jsv.
*24510$aLeseforståelse$blesestrategier og studieteknikk for de første skoleårene$cBarbro Westlund
*2461 $aAtt undervisa i läsforståelse$iOriginaltittel
*250 $aBokmålsutg.
*260 $aVollen$bTell$ccop. 2010
*300 $a288 s.$bill.
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*500 $aOriginaltittel: Att undervisa i läsforståelse
*5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter
*5208 $aBoka gir en oversikt over aktuell leseforskning og hvilke tiltak som kan settes inn tidlig for å utvikle en dyp leseforståelse. Lærerens aktive undervisning og veiledende rolle er helt fra førskolen av avgjørende for elevenes fremtidige leseforstålelse. Det gjøres rede for tre forskningsbaserte modeller med dokumentert langsiktig effekt. Videre presenteres et stort antall ulike anvendelsesmodeller.
*65017$aLesing$xUndervisning$gfør- og grunnskolen$2BS
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her
For å bli den første til å gje di meining