Austrheim folkebibliotek

Kroppen i lek og læring: sirkus i barnehage og skole
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Kroppen i lek og læring: sirkus i barnehage og skole
Medansvarlig
Språk
  • Språk: nob.
Hylleplassering
  • 372.66 J
Klassifikasjon
Emne
År
  • cop. 2009
Noter
  • I denne boken diskuterer forfatterne barns kroppslige væremåte i lek og læring og relaterer dette til sirkus. Boken er både praktisk og teoretisk og er delt i fire deler. I den første delen introduseres leseren til "sirkusverden" og i del to presenterer forfatterne relevante teorier som kan legitimere bruken av kropp og bevegelse i pedagogiske sammenhenger hvor lek og læring er sentralt. Del tre viser hvordan vi kan bruke sirkus i pedagogisk arbeid, mens den siste delen gir konkrete eksempler på hvordan vi i praksis kan lage sirkus med barn, både sirkusøvelser og små sirkusnumre. Leseren får også tips og ideer til hvordan man kan lagesirkusutstyr og effekter.
ISBN
  • 978-82-450-0520-2
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001426nam a22002054c 4500
*00176653
*00520211203122935.0
*007t|
*008091019b2009||||xx ||||e     |||||0 nob|d
*019  $bl
*020  $a978-82-450-0520-2$qh.$cNkr 298.00
*035  $a(BIBBI)0249937
*082 4$qNO-OsBA$a372.66$25
*090  $c372.66$dJ
*1001 $aJensen, Maybritt$d1962-$jn.
*24510$aKroppen i lek og læring$bsirkus i barnehage og skole$cMaybritt Jensen og Heid Osnes
*260  $aBergen$bFagbokforl.$ccop. 2009
*300  $a220 s.$bkol. ill.
*336  $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337  $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338  $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, internettadresser, noter, register
*5208 $aI denne boken diskuterer forfatterne barns kroppslige væremåte i lek og læring og relaterer dette til sirkus. Boken er både praktisk og teoretisk og er delt i fire deler. I den første delen introduseres leseren til "sirkusverden" og i del to presenterer forfatterne relevante teorier som kan legitimere bruken av kropp og bevegelse i pedagogiske sammenhenger hvor lek og læring er sentralt. Del tre viser hvordan vi kan bruke sirkus i pedagogisk arbeid, mens den siste delen gir konkrete eksempler på hvordan vi i praksis kan lage sirkus med barn, både sirkusøvelser og små sirkusnumre. Leseren får også tips og ideer til hvordan man kan lagesirkusutstyr og effekter.
*65017$aSirkus$xUndervisning$gfør- og grunnskolen$2BS
*700  $aOsnes, Heid$d1959-$emedforfatter$4aut$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Austrheim folkebibliotek372.66 J