Forfattar
Tittel Fluga Tjodleif og den store humla
Medansvarleg
Språk
Hylle
Emne
År
Noter Finn og fluga Tjodleif er bestevener. Finn likar å sjå på når Tjodleif syner fram kunstane sine. Men Tjodleif på passe seg for mor til Finn, for ho er livredd insekt. Livet er strålande, heilt til humla Perman dukkar opp. Forteljing for førskolebarn/småskoletrinnet. Omtalen er utarbeidd av BS.
ISBN
Tilgjengelege
Lånarar på venteliste
*000 aam a22 4c 4500
*001152908
*00520211012104103.0
*007t|
*008 b||||||||xx ||||j |||||1 nno|d
*019 $aa,b$bl$dR$etd
*020 $a978-82-92879-79-5$qib.$cNkr 149.00
*035 $a(BIBBI)0548183
*090 $btv
*1001 $aMeling, Gro Anita$d1974-$jn.
*24510$aFluga Tjodleif og den store humla$cskriven av Gro Anita Meling ; illustrert av Rob van Wilgen
*260 $a[Haugesund]$bVormedal forl.$c2018
*300 $a38 s.$bkol. ill.
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*385 $mAldersgruppe$a3-5 år$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1001$2nortarget
*385 $mAldersgruppe$a6-8 år$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1002$2nortarget
*385 $mGruppe med spesielle behov$aLeselig skrift$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1009$2nortarget
*500 $aKulturfond
*5208 $aFinn og fluga Tjodleif er bestevener. Finn likar å sjå på når Tjodleif syner fram kunstane sine. Men Tjodleif på passe seg for mor til Finn, for ho er livredd insekt. Livet er strålande, heilt til humla Perman dukkar opp. Forteljing for førskolebarn/småskoletrinnet. Omtalen er utarbeidd av BS.
*5218 $aGod, leselig skrift
*5218 $aAlder: 3-9 år
*546 $aNynorsk tekst
*65027$aFluer $2BS
*65027$aFluger$2BS
*65027$aHumler$2BS
*65027$aVennskap$2BS
*655 7$aFortellinger$2BS
*655 7$aForteljingar$2BS
*655 7$aRoman$2norvok
*700 $aVan Wilgen, Rob$d1965-$eillustratør$4ill$jned.
*900 $aWilgen, Rob van$zVan Wilgen, Rob$9nor
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her
For å bli den første til å gje di meining