Mikromarc websøk

Spill- og dataprogrammering: en illustrert trinn-for-trinn-guide
Hugselista er tom
Vis
Forfattar
Tittel
  • Spill- og dataprogrammering: en illustrert trinn-for-trinn-guide
Medansvarleg
Språk
  • Språk: nob.
Hylle
  • bu,u,mu005.133 V
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
  • 2017
Noter
  • Lær datakoding ved å lage spill i språkene Scratch og Python. Her lærer man å programmere dataspill og animasjoner, egne programmer og spill. Bli først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, deretter videre til å programmere med det litt mer avanserte Python, et tekstbasert programmeringsspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering, få et stort fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og gjør selv de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige for alle. Sakprosa for mellom-/ungdomstrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS.
ISBN
  • 9788231611752
Tilgjengelege
  • 1/1
Lånarar på venteliste
  • 0 (0)
*000     aam a22     4c 4500
*001142104
*00520211203123122.0
*007t|
*008      b||||||||xx ||||j     |||||0 nob|d
*019  $abu,u,mu$bl
*020  $a9788231611752$qh.$cNkr 199.00
*035  $a(BIBBI)0504646
*041  $heng
*08204$qNO-OsBA$a005.133$223/nor
*090  $bbu,u,mu$c005.133$dV
*1001 $aVorderman, Carol$d1960-$jeng.
*24510$aSpill- og dataprogrammering$ben illustrert trinn-for-trinn-guide$c[Carol Vorderman ; oversetter Bjørnar Magnussen]
*2461 $aComputer coding for kids$iOriginaltittel
*2463 $aComputer coding for kids
*260  $a[Oslo]$bSpektrum$c2017
*300  $a224 s.
*336  $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337  $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338  $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*385  $mAldersgruppe$a9-10 år$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1003$2nortarget
*385  $mAldersgruppe$a11-12 år$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1004$2nortarget
*385  $mAldersgruppe$a13-15 år$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1005$2nortarget
*500  $aPå omslaget: Med Scratch og Python
*500  $aOmslagstittel: Spill- og dataprogrammering for barn
*500  $aOriginaltittel: Computer coding for kids
*5058 $aHar ordliste, register
*5208 $aLær datakoding ved å lage spill i språkene Scratch og Python. Her lærer man å programmere dataspill og animasjoner, egne programmer og spill. Bli først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, deretter videre til å programmere med det litt mer avanserte Python, et tekstbasert programmeringsspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering, få et stort fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og gjør selv de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige for alle. Sakprosa for mellom-/ungdomstrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS.
*5218 $aAlder: 9-16 år
*65017$aScratch(programmeringsspråk)$2BS
*65027$aPython(programmeringsspråk)$2BS
*65027$aDataspill$xProgrammering$2BS
*65027$aDataspel$xProgrammering$2BS
*700  $aMagnussen, Bjørnar$d1980-$eoversetter$4trl$jn.
*7400 $aSpill og dataprogrammering for barn
*830 0$aHjelp barna på skolen
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her For å bli den første til å gje di meining
Vis
Lukk
Send til
Eks. namnStatusForfallsdatoHører tilHylle
17/183Tilgjengeleg Osterøy bibliotek BarneavdelingData