Forfattar
Tittel Lesedidaktikk: etter den første leseopplæringen
Språk
Hylle
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boka handler om hva lesing og leseopplæring er, hvordan leseopplæring kan foregå og hvorfor både lesekompetanse og leseopplæring er så viktig. Forfatteren presenterer teorier og begreper rundt emnet, og gir konkrete eksempler på hvordan man kan jobbe konstruktivt med å utvikle elevers lesekompetanse og lesestrategier. Boken tar også for seg viktigheten av løpende vurdering av elevenes lesekompetanse i alle fag og forskjellige typer leseprøver.
ISBN
Tilgjengelege
Lånarar på venteliste
*00001083 am a2200217uc 4500
*001140763
*00520211203122943.0
*007t|
*008 b||||||||xx ||||e |||||0 nob|d
*019 $bl
*020 $a978-82-15-02309-0$qh.$cNkr 379.00
*035 $a(BIBBI)0399124
*082 4$qNO-OsBA$a372.4$25
*090 $a372.4
*1001 $aRoe, Astrid$d1949-$jn.
*24510$aLesedidaktikk$better den første leseopplæringen$cAstrid Roe
*250 $a3. utg.
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c2014
*300 $a225 s.$bfig.
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*500 $a1. utg. 2008
*5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, register
*5208 $aBoka handler om hva lesing og leseopplæring er, hvordan leseopplæring kan foregå og hvorfor både lesekompetanse og leseopplæring er så viktig. Forfatteren presenterer teorier og begreper rundt emnet, og gir konkrete eksempler på hvordan man kan jobbe konstruktivt med å utvikle elevers lesekompetanse og lesestrategier. Boken tar også for seg viktigheten av løpende vurdering av elevenes lesekompetanse i alle fag og forskjellige typer leseprøver.
*65017$aLesing$gfør- og grunnskolen$2BS$2BS
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her
For å bli den første til å gje di meining