Mikromarc websøk

Det store skolesviket: en diagnose og 18 forslag til forbedringer
Hugselista er tom
Vis
Forfattar
Tittel
  • Det store skolesviket: en diagnose og 18 forslag til forbedringer
Språk
  • Språk: nob.
Hylle
  • 379.481 K
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2014
Noter
  • Hvorfor er resultatene i den norske skolen middelmådige sammenlignet med andre land, når vi er et av landene i verden som bruker mest penger på skolevesenet? Hvorfor dropper så mange ut av skolen? Og hvorfor har fravær og forseintkomming blitt et stadig større problem? Dette er noen av spørsmålene Karl-Erik Kval diskuterer i denne boka, med den videregående skolen som hovedfokus. Han etterlyser en grunnleggende endring i hvordan norske skoler drives, og presenterer 18 forslag til hvordan det kan gjennomføres. Karl-Erik Kval er lektor og cand.polit. med hovedfag i statsvitenskap fra UiO. Han underviser i videregående skole.
ISBN
  • 978-82-8265-102-8
Tilgjengelege
  • 1/1
Lånarar på venteliste
  • 0 (0)
*00001341 am a2200217uc 4500
*001125035
*00520211012104027.0
*007t|
*008      b||||||||xx ||||e     |||||0 nob|d
*019  $bl
*020  $a978-82-8265-102-8$qib.$cNkr 299.00
*035  $a(BIBBI)0388113
*082 4$qNO-OsBA$a379.481$25
*090  $c379.481$dK
*1001 $aKval, Karl-Eirik$d1960-$jn.
*24514$aDet store skolesviket$ben diagnose og 18 forslag til forbedringer$cKarl-Eirik Kval
*260  $aOslo$bDreyer$c2014
*300  $a259 s.$bill.
*336  $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337  $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338  $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*5058 $aHar bibliografi, innhaldsliste, noter, ordliste
*5208 $aHvorfor er resultatene i den norske skolen middelmådige sammenlignet med andre land, når vi er et av landene i verden som bruker mest penger på skolevesenet? Hvorfor dropper så mange ut av skolen? Og hvorfor har fravær og forseintkomming blitt et stadig større problem? Dette er noen av spørsmålene Karl-Erik Kval diskuterer i denne boka, med den videregående skolen som hovedfokus. Han etterlyser en grunnleggende endring i hvordan norske skoler drives, og presenterer 18 forslag til hvordan det kan gjennomføres. Karl-Erik Kval er lektor og cand.polit. med hovedfag i statsvitenskap fra UiO. Han underviser i videregående skole.
*65017$aUtdanningspolitikk$zNorge$2BS
*65017$aUtdanningspolitikk$zNoreg$2BS
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her For å bli den første til å gje di meining
Vis
Lukk
Send til
Eks. namnStatusForfallsdatoHører tilHylle
15/79Tilgjengeleg Osterøy bibliotekPedagogikk